Wednesday, April 22, 2009

hidup atau mati?

khidupan amt memenatkn diriku belakangan ini.
trase sprti mhu menggantung diri dengan sutas tali brwrma wrni.
tpi aku tau itu tak mungkin.
sbb mama kte dosa.
ye.
ajal maut di tgn Tuhan.
bru brpndh ke c3.
sgt tggi sprti brade di kayangan.
mama kte blh kurus.
tpi mcm tak je.
tpi tdk mengape.
aku prcye mama.
sooner or later aku akn kurus gak.kot.
exam hnye di selekoh.
preparation?
mcm tak de je.
2 mlm berturut turut prep aku burn mnjdi debu krne aku tdur.
aku tak tau knpe aku pnat sgt.
naik c3 tggi sgt kot.
azfarina;thnx time out tue.
kpd seseorg di tulip 1,jgn brsdih okay?
thnx note kau bgi aku.
really really appreciate it.
rjin rjin aku turun tulip okay?
kakak;asal ko mnyepi skrg?
bz exam?
ye.khidupan mmg memenatkn.
lbih baik mati.
tp pahala tak ckup lgi.
bagaimanakah?
aku memilih untuk mmbuang tali brwrna wrni itu dn mnruskn hdup.
terima kasih kpd semua yg menceriakn hari hariku.
kpd mereka mereka yg hnye tau buat aku sakit hti;
nk sgt ke aku mati?

No comments: