Tuesday, December 8, 2009

teknologi mmg mnyusahkn

ptg tdi.aku tnga tgk the adventure of sharkboy and lavagirl.
and then ade suare org mnjerit kt phne.(mang set suare tuan pnye bdn as ringer id)
mcm bangang.segan aku ngn maklong.heh.
dgn muke cool aku buka lid phne.

nk tdo jup.kjut org pkul 5 pls?

chet.buat suspen.aku ngn beriyernye set jam.beriye kn?psth,pkl 5 alarm bnyi.
aku ngn cndifentnye anta msg nk kjut dye.

maaf.kndgn sms drhsiakn ats sbb sbb trtntu.

aftr aku dh buat muke puas sbb dh tkan send,tibe tibe

message 87.unable to send.1 of 1.
message 87 in outbox to retry later.

huh?aku buat muke bangang dn bengang.kejadah?tibe tibe aku tk sdap hati.
aku pn dial *122#

balance:0.02, expiry date:22.12.2009

NO WAY!aku bru top up smlm kot.dgn muke tk puas hti aku pndg kakak.
tpi dye tdo.mls ah nk kcau.redha nk mati.
ksian org th tk d kejutkn.maaf:'(

another technology story.

izza,check ur mail. min:)
from:0172531725
6.40 pm 7-dec-2009


nsb baik kau tls nme min.klau tk mang aku ingt perv :))
dgn rase curious brcmpr teruja dn malasnye aku bukak laptop.
*nsb baik dh siap format*
aku sign in.

evileiza_heaven@yahoo.com
*******


klau subject pn tolong mang hlg lh sgala keterujaan kn?hee.
bak kate cousin aku,assignment.chett.
hahah.tkpe.aku syg kau min.redha lgi sekali.
tpi sbb aku still rse tk puas hti,aku publish num phne kau.
HAMBEK KAU.
sape sape nk stalk min sile salin X)





No comments: