Saturday, July 3, 2010

kalaulah kau tau siapa kau

kau tau,
aku suka tengok kau first tyme aku nmpk kau.
aku bengang bile kau loyar buruk ngan aku.
tapi sbb tu lah kot aku blh suka kau.
kau tau,
aku heartless sbnrnye.lagi lagi dgn spesis kau.
i have learnt well especially when it comes to yr species.
kau tau,
aku ingat boleh lah buang kau jauh jauh sbb kite mang tkkn jmpe lg.
slalunye memang cmtu kan?tapi tu lah susahnye jdi aku.
the guilt keep haunting me.
kalau lah kau tau,
btpa terkejutnyea aku bile jmpe kau kt skola kau.
aku tau kau ingt aku sbb kau tunjuk aku kt kwn kau.
at that tyme,its been a year since kite jumpe.
kalau kau nk tau,
aku tak nak pndg kau sbb aku tapena lupa kau wey.
kt cafe kau pndg aku, lgi lah aku nk blah cepat cepat dri skola kau.
waktu tu aku sedar, aku suka kau.wlaupun dh setahun.
the thing is,we never speak to each other.
just once,which is the last day bfre kte balik.last year.
member member kau sume ckp kau pndai.
top student wey.
sekarang aku tau,
kau dh berpunya.in a relationship.dgan siape?itu hak kau.
aku baru tau,
aku bodoh sbb tggu kau setahun.
memang lah kau tapena ckp ape ape.
sbb tue aku ckp aku bodoh.HAHA.


That should be me,
Holdin' your hand,
That should be me
Makin' you laugh,
That should be me,
This is so sad,
That should be me,
That should be me,
That should be me,
Feelin' your kiss,
That should be me,
Buyin' you gifts,
This is so wrong,
I can't go on,
Till you believe that,
That should be me



kau tau tak,
aku menyesal sbb 'tinggikan suara' kat kau.
sbb aku pnye perangai mmg cmtu ngn spesies kau.
that was the first and last time we ever spoke.
maaf.wlupun aku dh ckp,still sorry.
aku baru tau,
aku dh terperangkap dlm situasi yg same.yg buat aku anti spesies kau.
i hv  to build a shield around me.ths time, a stronger one.
kalau kau nak tau, AKU SUKA KAU.
but im already late.didn't i?

1 comment:

MiN! said...

oh.it's no thaaaat late.
maseh ade hrpn:)